Povrat i zamjena

 

Reklamacije, zamjena, povrat i prigovori

Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim proizvodom nazovite nas na 01 231 5251 ili nam pošaljite mail na info@mitas.hr i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u što kraćem roku.

Ako prilikom prve uporabe proizvoda ustanovite, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa i Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@mitas.hr ili nas nazovite na 01 231 5251.

Po zaprimanju Vaše reklamacije, poslat ćemo Vam obavijest o primitku reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamjeniti za novi, 
  • može li se za proizvod vratiti novac,    
  • ili je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.   


U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, obavijestit ćemo Vas o tome, a Vi nam pošaljite proizvod kojim ste nezadovoljni. Kada proizvod stigne na naše skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 radnih dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 01 231 5251 ili e-mailom na info@mitas.hr. ili jednostavno možete reklamirani artikl osobno donijeti u našu trgovinu, te preuzeti povrat novca ili zamjeniti artikl.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac može ne navodeći razloge za to, a u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, vratiti proizvod, a prodavatelj se obavezuje kupcu vratiti novac uplaćen za vraćeni artikl. Iznos povrata novca bit će umanjen za troškove dostave proizvoda do kupca, dok trošak povrata artikla prodavatelju snosi kupac. Također kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Povrat robe moguć je u roku od 14 dana, računajuć od dana kupovine, uz prethodnu najavu otkazivanja kupoprodajnog ugovora. Povrat ili zamjena vrši se isključivo uz predočenje originalnog računa o kupnji u roku od 14 dana, a vrijedi za proizvode u originalnom pakiranju koji su prodavatelju Mitas Mobilis d.o.o. vraćeni na skladište. U slučaju odustanka od kupnje, da bi ostvario pravo povrata uplaćenih sredstava, kupac mora prodavatelju vratiti nekorištenu i neoštećenu robu, zapakiranu u originalnoj ambalaži u istoj količini, kao i što je preuzeo kod kupnje, u roku 14 dana od dana obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Sve artikle kupac mora vratiti u ispravnom stanju, to jest u istom stanju u kakvom je artikle preuzeo( čiste, suhe i zapakirane u originalnoj ambalaži sa svim originalnim uputama). Povrat uplaćenih sredstava vršimo u roku 14 dana, od dana povrata svih artikala na naše skaldište. U slučaju neorginalne ambalaže ili ako je ambalaža oštećena prodavatelj umanjuje povrat uplaćenih sredstava kupcu za 15% u slučaju oštećene ambalaže i za 25% ako je proizvod bez originalne ambalaže. Artikle koji su korišteni nije moguće vratiti.

 

Garancija proizvoda

Bestway proizvodi imaju garanciju i garancijski list je priložen u uputama za upotrebu. Garancija vrijedi ukoliko se poštuju upute o korištenju i uz originalan račun kupovine.

Garancija na proizvod ne vrijedi:

  • ukoliko nisu poštovane upute o rukovanju
  • ako je proizvod popravljan od strane neovlaštenih servisera
  • uslijed štete nastale zbog nepravilnog rukovanja, mehaničkih udaraca od strane kupca ili trećih osoba
  • radi ugradnje neorginalnih rezervnih dijelova
  • radi neadekvatne strujne instalacije (prenizak ili previsok napon)
  • u slučaju kvara nastalog udarom munje


U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. 


Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda uz predočenje originalnog računa kupovine.

 

Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.